Během tohoto víkendu bylo do poštovních schránek či emailem rozesláno vyúčtování služeb spojených s užíváním bytu za rok 2024.Žádáme vlastníky bytů, kteří mají nedoplatek o jeho uhrazení na uvedený účet.Pokud máte jako majitel bytu naopak přeplatek, tak k jeho vyplacení dojde po odsouhlasení účetní závěrky.
Vážení vlastníci, nájemníci, v tomto příspěvku budeme přinášet aktuální známe termíny realizace výměny výtahů s ohledem na postup prací a informace, které dostáváme od realizační firmy CTIBŮREK VÝTAHY s.r.o. (datum aktualizace bude vždy přímo v nadpisu příspěvku). Aktuálně tedy odstávky dalších výtahů odhadována realizační firmou na termíny: – vchod 2525/32 = bude probíhat od pondělí 14.4.2025 (informace již […]
Vážení vlastníci, nájemníci, tímto bychom Vás rádi informovali o termínech kolem realizace schválené výměny výtahů našeho domu. Obecně by měla výměna každého výtahu trvat cca 25 pracovních dní, během kterých bohužel bude výtah úplně mimo provoz, takže s tím prosím počítejte v rámci plánování své přítomnosti / denních či větších nákupů atd. Během této doby proběhne kompletní […]
Vážení vlastníci, tímto Vám zasíláme pozvánku na řádné Shromáždění vlastníků jednotek, které se bude konat ve čtvrtek 28.11.2024 od 18.00 hodin ve školní jídelně ZŠ Na Chodovci. Hlavním bodem programu je nejen schválení nutné výměny výtahů, seznámení s dosavadním průběhem modernizace našeho domu či aktualizace domovního řádu, ale také schválení plánu oprav a investic na rok […]
Podle sdělení Pražské teplárenské a.s. proběhne letošní pravidelná letní odstávka teplé vody v našem domě v termínech: červenec: 8.7.2024 – 11.7.2024 srpen: 23.8.2024 – 25.8.2024
Vážení vlastníci bytových jednotek (nájemníci), na základě toho, že se ve společných prostorech domu neustále hromadí věci některých obyvatel, Výbor SVJ rozhodl o přistavení kontejneru na odpad. Žádáme Vás tedy o vyklizení všech nepotřebných věcí, které jsou umístěny na chodbách, ve společných prostorách sklepů a kočárkáren. Tyto věci nejenom negativně ovlivňují vnitřní vzhled domu, ale […]
Dnes bylo do poštovních schránek či emailem rozesláno vyúčtování služeb spojených s užíváním bytu za rok 2023.Žádáme vlastníky bytů, kteří mají nedoplatek o jeho uhrazení na uvedený účet.Pokud máte jako majitel bytu naopak přeplatek, tak k jeho vyplacení dojde po odsouhlasení účetní závěrky.
Revitalizace byla oficiálně dne 8.3.2024 dokončena získáním kolaudačního souhlasu s užíváním stavby vydaného odpovědným subjektem: MĚSTSKÁ ČÁST PRAHA 4 – odbor stavební, Úřad městské části, Antala Staška 2059/80b, 140 46 Praha 4. Děkujeme všem vlastníkům za odpovědný přístup a dodržování všech termínů či příkazů během celého procesu revitalizace. Pro všechny to bylo samozřejmě občas náročné a někdy […]
Vážení vlastníci bytových jednotek (nájemníci), Výboru SVJ se podařilo ve velice krátké době zorganizovat a zajistit realizaci nového umístění kontejnerů na směsný odpad v prostoru bývalých klepadel u západního štítu domu (vedle vchodu 2522/26). Prostor je připraven a kontejnery budou po dohodě s Pražskými službami a zástupci Odboru životního prostředí MČ P4 přesunuty pravděpodobně ve dnech 15.-16.2.2024 […]
Vážení vlastníci bytových jednotek tímto bychom vás rádi pozvali na řádné shromáždění vlastníků jednotek, které se uskuteční v úterý 21.11.2023 od 18:00 v budově jídelny ZŠ Na Chodovci. Hlavním bodem programu je volba orgánů společenství (Výbor SVJ, kontrolní komise) a seznámení s dosavadním průběhem modernizace našeho domu. Pokud nezvládnete z nějakého důvodu dorazit, můžete pověřit plnou mocí (nemusí být […]